بی‌نیاز از صرف هزینه‌‌های بالا؛ سازمان‌تان را حرفه‌ای اداره کنید

راهکاران ابری همکاران سیستم راهکار نرم‌افزاری ERP برای پاسخ به نیازهای کسب‌وکارهای متوسط است که بر بستر رایانش ابری عرضه شده است.
با به‌کارگیری راهکاران ابری دغدغه‌‌‌‌ای برای تامین الزامات پیاده‌سازی نرم‌افزار سازمان خود نخواهید داشت و از طریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورهای راهکاران همکاران سیستم متصل می‌شوید.

دفتر کل در راهکاران ابری

دریافت و پرداخت در راهکاران ابری

مدیریت دارائی ها در راهکاران ابری

راهکار مالی راهکاران ابری

به کمک نرم‌افزارهای مالی راهکاران ابری، می توانید فرایندهای دستی مالی را اتوماتیک کنید، دوباره‌کاری و خطا‌های کاربری کم‌تری داشته باشید و با امنیت بالا و به‌سادگی به اطلاعات مالی یکپارچه دسترسی پیدا کنید.

  • دفتر کل

    به کمک سیستم دفتر کل راهکاران ابری، اطلاعات مالی و گزارش‌های مالی مورد نظر خود را به‌شکل یکپارچه تهیه کنید.

    منافع و مزایا

    • ارائه گزارش‌های ساده و کم‌هزینه به ذینفعان داخلی و خارجی سازمان
    • پشتیبانی از عملیات شعب غیرمستقل و ثبت فرآیند‌های مالی به تفکیک شعب به صورت متمرکز در یک بانک اطلاعاتی
    • استفاده از دو نوع استاندارد حسابداری برای گزارش‌دهی
    • پشتیبانی کامل ویژگی چند ارزی

    امکانات و ابزارها

    • صدور اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده (VAT) نسخه عمومی و نسخه آلایندگی
    • تهیه فایل access گزارشات فصلی بر اساس اطلاعات خرید و فروش
    • تعریف ساختار حساب­‌ها به صورت درختواره‌­ای
    • طبقه‌بندی حساب‌ها تا ۹ سطح: گروه، کل، معین و ۶ سطح تفصیلی
    • تعیین سطح دسترسی به ازای هر حساب برای کاربران متفاوت

    عملیات طی دوره و پایان دوره

    • ثبت اطلاعات سند به صورت یادداشت، موقت، بررسی شده و قطعی
    • تحلیل اطلاعات حساب به صورت اتوماتیک و دستی
    • صدور اعلامیه بدهکار/بستانکار برای طرف حساب­‌ها
    • شناسایی و دریافت اسناد ارسالی از سایر سیستم­‌ها برای حفظ یکپارچگی
    • تعریف الگوی سند اتوماتیک برای اسناد پرکاربرد
    • جستجوی اسناد بر اساس اطلاعات مندرج در سند
    • صدور اسناد تسعیر ارز، بستن حساب‌­ها و انجام عملیات افتتاحیه و اختتامیه
    • تسهیل ثبت دفاتر قانونی از طریق تهیه سند کل برای دوره­‌های زمانی مورد انتخاب کاربر

    گزارش‌گیری

    • ارسال اطلاعات به قالب­‌های متعدد( Excel, Word,  XML, PDF )  جهت تحلیل‌­های مورد نظر کاربر
    • امکان تهیه گزارش­‌های ساده و تحلیلی دفاتر و تراز ریالی و ارزی
    • امکان تهیه گزارش­ از شماره پیگیری و اطلاعات ارزی براساس کلیه سطوح حساب­‌ها
    • تهیه گزارش‌­های استاندارد رایج سیستم مالی
    • دریافت گزارش‌­های لازم در مورد تجزیه سنی مطالبات
    • تهیه گزارش­‌های مقایسه­‌ای
  • دریافت و پرداخت

    با سیستم دریافت و پرداخت راهکاران ابری، حسابداری خزانه را به‌شکل یکپارچه مدیریت کنید.

     منافع و مزایا

    • مدیریت نقدینگی از طریق ارائه اطلاعات جامع و به موقع در ارتباط با حساب‌های مشتریان و تامین‌کنندگان
    • ارائه فرآیند‌ها و ابزار‌های کنترلی برای افزایش توان کنترل واحد‌های تجاری در حوزه وجوه نقد
    •  کنترل نقدینگی، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی دریافت یا پرداخت چک
    • پوشش‌دهی کامل فرآیند دریافت و پرداخت
       

    امکانات و ابزارها

    • یکپارچگی با ماژول‌های مرتبط با حوزه‌ی دریافت و پرداخت شامل دفتر کل، فروش، پخش و تدارکات
    • پشتیبانی از فرایندهای مامور وصول به عنوان رویکردی جهت وصول اسناد دریافتی
    • پشتیبانی از فرایندهای حقوقی کردن اسناد دریافتی غیرقابل وصول
    • عملیات وصول مرحله‌ای و کنترل مانده قابل وصول اقلام وصول نشده
    • انجام انتقالات بین منابع درون‌سازمانی (بانک‌ها، صندوق‌ها و تنخواه‌ها) در سطح یک شعبه یا بین شعب مختلف
    • تعیین حساب پشتیبان برای حساب‌های بانکی و انجام کنترل‌های مربوط به آن
    • دریافت اطلاعات استقراری و عملیات دریافت‌ و‌ پرداخت از طریق فایل
    • ثبت اسناد حسابداری مربوط با عملیات دریافت و پرداخت با الگوهای قابل تعریف توسط کاربر
    • مغایرت‌گیری اتوماتیک و تهیه گزارش‌های صورت مغایرت بانکی
    • پوشش‌دهی ثبت ضمانتنامه‌های به نفع شرکت و ضمانتنامه‌های به عهده شرکت
    • پوشش فرآیند‌های صدور ضمانتنامه‌های به عهده مثل بلوکه کردن مبالغ در بانک‌ها و هزینه‌های کارمزد و اسنادی که در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد
    • ثبت مجوز‌های لازم و پوشش عملیات مرتبط با فرایند‌های دریافت و پرداخت ضمانتنامه‌های بانکی
    • ثبت صورت‌خلاصه تنخواه
    • ثبت اطلاعات مالیاتی در صورت خلاصه تنخواه
    • کنترل مخارج انجام شده با مانده تنخواه
    • کنترل موجودی هر یک از تنخواه‌ها با سقف تعیین شده
    • ورود اطلاعات صورت‌خلاصه تنخواه از طریق فایل اکسل
    • گزارش‌های مرور و گزارش‌های تحلیلی سیستم
    • تهیه گزارش گردش وجوه نقد
    • دسترسی به اسناد دریافت و پرداخت از طریق گزارش‌ها
    • موجودی و گردش حساب‌های بانکی، صندوق‌ها و تنخواه‌ها
    • گزارش دریافت‌ها و پرداخت‌ها به تفکیک طرف مقابل، نوع دریافت و پرداخت، نوع قلم و …
    • گزارش نقدینگی بابت پیش‌بینی‌های آتی
    • گزارش آنالیز بابت ردیابی وضعیت آنالیز اقلام
    • گزارش چک‌های بی‌استفاده برای پیگیری اسناد مخدوش شده و چک‌های پرداختی مسترد شده به شرکت
  • تسهیلات مالی


    به کمک سیستم دفتر کل راهکاران ابری، اطلاعات مالی و گزارش‌های مالی مورد نظر خود را به‌شکل یکپارچه تهیه کنید

            مدیریت فرآیند‌های مربوط به دریافت و تسویه تسهیلات مالی یکی از مهم‌ترین مسائل سازمان‌هاست که ارتباط تنگاتنگی با حوزه دریافت و پرداخت دارد از طرفی سیستم‌های راهکاران با ایجاد یکپارچگی‌های لازم بین ماژول تسهیلات مالی و دریافت و پرداخت، امکان مدیریت فرآیند‌های مرتبط با حسابداری تسهیلات مالی شامل ثبت و نگهداری اطلاعات مرتبط با تسهیلات بانکی را به همراه گزارش‌های لازم در این حوزه فراهم ساخته است.

    منافع و مزایا

    • محاسبات مالی از قبیل محاسبه بهره‌های سررسید، شناسایی حصه تجاری تسهیلات بلندمدت و اعمال به موقع آن‌ها در حساب‌ها
    • ثبت و نگهداری اطلاعات تسهیلات مالی دریافتی و دریافت گزارش‌های عملیاتی کامل
    • اعلام زمان سر‌رسید اقساط به ذینفعان
    • دریافت گزارشات تسهیلات مالی

     

    امکانات و ابزارها

    • ثبت دریافت انواع تسهیلات
    • دریافت تسهیلات در چند نوبت
    • دریافت تسهیلات با ارز‌های متفاوت و تسویه آن با ارز دلخواه
    • ثبت باز‌پرداخت تسهیلات بانکی
    • باز‌پرداخت اقساط پیش از سر‌رسید قسط
    • محاسبه ذخیره جریمه تاخیر پرداخت نشده
    • شناسایی بخشودگی بهره در صورت پرداخت پیش از موعد
    • باز‌پرداخت یک قسط در چند نوبت به تفکیک اصل و بهره
    • شناسایی جریمه‌ی بهره در صورت باز‌پرداخت پس از سر‌رسید
    • تغییر و تعدیل مقادیر بهره
    • مشاهده وضعیت باز‌پرداخت‌ها و مانده اصل، بهره و جریمه‌ی مبالغ پرداخت شده
    • امکان ایمپورت اقساط از طریق اکسل شامل اصل و بهره اقساط
    • پوشش فرآیند تمدید تسهیلات
  • دارائی ثابت

    به کمک سیستم دارایی‌های ثابت راهکاران ابری، اموال و دارایی‌های سازمان خود را به‌شکل کارآمد مدیریت کنید.

    در هر سازمان اموال و دارای‌های ثابت بخش قابل توجهی از دارایی‌های غیر‌جاری را تشکیل می‌دهند، از طرفی تصمیم‌گیری دقیق در خصوص کنار گذاشتن برخی از دارایی‌ها، جایگزین کردن یا اضافه کردن دارایی‌های جدید از مهم‌ترین چالش‌های مدیران است. از سوی دیگر انجام محاسبات پیچیده‌ی مالی مرتبط با اموال و دارایی‌های ثابت بدون وجود یک نرم‌افزار حرفه‌ای، ریسک اشتباهات محاسبه‌ای را افزایش می‌دهد.
    ردیابی آخرین وضعیت دارایی‌ها و ارزش‌یابی درست و به‌روز آن‌ها می‌تواند منجر به مدیریت بهینه این دارایی‌ها و اقدام مناسب و به هنگام در خصوص آن‌ها

    منافع و مزایا

    • آگاهی در لحظه از وضعیت فیزیکی دارایی‌ها و تاریخچه‌ی آن‌ها جهت مدیریت و برنامه‌ریزی کارآمد
    • انجام محاسبات مالی دقیق و قابل اتکا با سرعت بالا در خصوص ارزش دارایی‌های سازمان
    • محاسبه استهلاک همزمان یک پلاک با بیش از یک استاندارد با چندین نرخ و روش محاسبه برای جلوگیری از اختلافات بین استاندارد‌های داخلی و بین المللی
    • دریافت گزارش‌های متنوع مدیریتی و کاربری در خصوص ردیابی آخرین تغییرات وضعیت فیزیکی و محاسبات مالی دارایی‌ها

    امکانات و ابزارها

    • پشتیبانی از فرآیند‌های مرتبط با تحصیل دارایی‌های ثابت
    • تعیین الگو‌های متفاوت ایجاد پلاک دارایی‌های ثابت و امکان پلاک‌گذاری مجدد دارایی‌ها
    • پشتیبانی از انواع متفاوت کنار‌گذاری فیزیکی دارایی‌ها و اعمال اثرات محاسباتی مربوطه
    • پوشش کامل فرآیند‌های ارتباط با انبار شامل تحصیل از انبار و انتقال مجدد پلاک‌ها به انبار و برگشت آن
    • ثبت سوابق دارایی‌هایی که موقتا از سازمان خارج شده‌اند
    • انجام محاسبات استهلاک دارایی‌ها
    • پشتیبانی از فرآیند ثبت عملیات مربوط به تعمیر دارایی‌ها و مخارج پس از تحصیل به صورت مستقیم
    • اصلاح محاسبات ناشی از تغییرات مربوط به ارزش دارایی‌ها و روش‌های استهلاک آن‌ها
    • پشتیبانی از فرآیند تجدید ارزیابی دارایی‌ها و اعمال اثرات محاسباتی مربوط به آن
    • پشتیبانی از انواع نقل و انتقالات داخلی و بین شعبه‌ای دارایی‌ها و نگهداری سوابق آن‌ها
    • پشتیبانی از تمامی فرآیند‌های مربوط به خروج دارایی‌ها و اعمال اثرات فیزیکی و مالی آن‌ها
    • پشتیبانی از فرآیند‌ صورت‌برداری اموال و اعمال مغایرت‌های مرتبط
    • امکان ثبت اسناد مالی به‌صورت مکانیزه و اتوماتیک با شرح استاندارد مورد نظر کاربر
    • امکان تهیه انواع گزارش‌های کاربری، کنترلی و مدیریتی جهت تهیه صورت‌های مالی
  • صورت های مالی

    براساس گردش‌های مالی دوره‌های گزارش‌گری و طبقه‌بندی این اطلاعات در قالب‌های گزارشی منعطف، می‌توانید صورت‌های مالی سازمان‌تان را به آسانی، در کم‌ترین زمان و با بالاترین قابلیت اتکا، تهیه و در مواقع لزوم گزارش را مرور و اثبات کنید.


    سیستم صورت‌های مالی از طریق ارائه الگویی مناسب جهت تهیه‌ی گزارش‌ها، سازمان‌ها را قادر می‌سازد سریع‌تر و دقیق‌تر صورت‌های مالی مورد نیاز خود را تهیه کنند. ماژول صورت‌های مالی از طریق یکپارچگی با دیگر ماژول‌ها، اطلاعات مورد نیاز را از سیستم‌های دیگر دریافت کرده و در قالب‌های مورد نظر کاربر تعریف می‌کند. در این ماژول، صورت‌های مالی به همراه یادداشت‌های پیوست دوره‌های مختلف قابل تهیه خواهد بود.

    منافع و مزایا

    • کاهش زمان و هزینه تهیه صورت‌های مالی از طریق تکرار الگوی مناسب مورد نظر کاربر برای موسسات و شرکت‌ها
    • افزایش قابلیت اطمینان به صورت‌های مالی و کاهش خطا‌های احتمالی
    • امکان تهیه صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای برای دوره‌های مالی مورد نظر کاربر

    امکانات و ابزارها

    • تهیه‌ی گزارش‌های اصلی شامل ترازنامه، صورت سود و زیان، سود و زیان انباشته، سود و زیان جامع و جریان وجوه نقد
    • تهیه یادداشت‌های پیوست صورت‌های مالی با فرمت‌های ساده و ماتریسی
    • تهیه صورت‌های مالی با استفاده از استاندارد‌های مختلف
    • ثبت کاربرگ‌های تعدیلی
    • تهیه کتابچه‌ی صورت‌های مالی با امکان گرد کردن ارقام در سطح هزار یا میلیون ریال
    • تجدید ارائه‌ی اقلام گزارش شده در دوره‌ی قبل (پشتیبانی از تعدیلات سنواتی)
    • استخراج گزارش‌ها در فرمت‌های WORD و EXCEL
    • ردیابی مبلغ هر سرفصل در سطح حساب کل، معین و سطوح تفصیلی
    • قطعی کردن گزارش‌های تهیه شده در هر دوره
    • تعریف دوره‌های زمانی مختلف برای تهیه‌ی صورت‌های مالی در طول یک سال مالی
    • تفکیک اقلام با اهمیت از کم‌اهمیت در یادداشت‌های پیوست
    • تهیه‌ی صورت‌های مالی مقایسه‌ای با امکان مقایسه‌ی اقلام صورت‌های مالی دوره جاری با هریک از دوره‌های تعریف شده در گذشته
انبار و مدیریت موجودی  کالا در راهکاران ابری

انبار و مدیریت موجودی کالا در راهکاران ابری

تدارکات و خرید  در راهکاران ابری

تدارکات و خرید در راهکاران ابری

پذیرش و توزین  در راهکاران ابری

پذیرش و توزین در راهکاران ابری

راهکار تدارکات و لجستیک راهکاران ابری

مدیریت فرایندهای متنوع فروش با در نظر گرفتن پراکندگی جغرافیایی مشتریان و نقش پرسنل فروش در این فرایند، پیچیدگی‌هایی را برای فرایند فروش به همراه دارد که یکی از مهم‌ترین مسائل سازمان‌ها به‌شمار می‌آید.
نرم‌افزار فروش تحت‌وب راهکاران ابری با سیستم‌های دیگر یکپارچه است. با بهره‌گیری از این نرم‌‌افزار، سیستم فروش و ارزیابی و کنترل عملکرد فروشندگان مکانیزه می‌شود.

 

  • سیستم خرید و تدارکات

    سیستم تدارکات راهکاران ابری از طریق یکپارچه ساختن فرایند‌های انبار‌داری، به انسجام اطلاعات سازمان شما کمک می‌کند.

    سیستم مدیریت تدارکات راهکاران ابری یک راهکار فرآیند‌محور در بخش تدارکات است. نرم‌افزار مدیریت لجستیک ابری از طریق یکپارچگی با ماژول‌های دریافت و پرداخت، انبار و دفترکل، با انسجام اطلاعات به منظور مکانیزه کردن فرایند‌های تامین کالا و خدمات به سازمان‌ها کمک می‌کند علاوه بر پاسخ‌گویی به موقع به درخواست‌ها، سیاست‌های مورد نظر سازمان را در امر خرید اعمال کنند.
     

    منافع و مزایا

    • مزیت چندارزی بودن امکان مدیریت، کنترل و گزارش دهی اطلاعات مبلغی خرید کالاها و خدمات منطبق با نیاز سازمان به تفکیک ارزهای مورد نظر را برای کاربران فراهم می‌کند.
    • سیستم مدیریت تدارکات و لجستیک از طریق دسته‌بندی گروه‌های مختلف تامین‌کنندگان، کارشناسان خرید را در انتخاب تامین‌کننده مناسب کمک می‌کند.
    • سیستم تدارکات ابری راهکاران سازمان‌ها را قادر می‌سازد به منظور مدیریت صحیح تدارکات، معیار‌های ارزیابی تامین‌کنندگان را تعیین کرده و بر اساس معیار‌های تعریف شده تامین‌کنندگان را ارزیابی کنند و در خرید‌های بعدی بر‌اساس ارزیابی انجام شده، بهترین تامین‌کنندگان انتخاب شوند.
    • این سیستم سازمان‌ها را قادر می‌سازد فعالیت‌های پایه‌ای را پیاده‌سازی کنند و علاوه بر فعالیت‌های از قبل تعریف شده، فعالیت‌های جدید و متناسب با سازمان خود را در آن تعریف کنند.
    • سیستم خرید ابری راهکاران از طریق ایجاد امکان تخصیص تفصیلی به هر سفارش، به ردیابی هزینه‌های هر سفارش کمک می‌کند و با محاسبه بهای تمام شده کالا، هزینه‌یابی سفارش‌ها را آسان می‌کند.

    امکانات و ابزارها

    • به‌کارگیری سیاست‌های قیمتی و برآورد قیمت درخواست‌های خرید
    • محاسبه مالیات و عوارض و سایر عوامل تامین‌کنندگان به شکل اتوماتیک
    • یکپارچگی با فرآیند‌های سازمانی از طریق گردش کار
    • معرفی اقلام قابل خرید شامل کالا و خدمات
    • دسته‌بندی حوزه فعالیت تامین‌کنندگان
    • تعریف سطوح دسترسی
    • تعیین انواع خرید جزئی یا استعلامی
    • تخصیص فعالیت‌های خرید به کارشناسان مختلف
    • ایجاد گروه‌بندی‌های متفاوت و دریافت گزارش‌های متنوع از آن‌ها
    • صدور اسناد پشتیبانی از فرآیند‌های خرید (جزئی و استعلامی) و برگشتی خرید
    • دسته‌بندی و اولویت‌بندی درخواست خرید
    • ثبت درخواست خرید بر اساس درخواست کالا‌هایی که کسری موجودی دارند
    • برآورد قیمت درخواست خرید و اخذ تایید واحد مالی
    • ارزیابی موجودی در راه و ثبت درخواست خرید برای کالا‌هایی که کسری موجودی دارند
    • صدور و ارسال استعلام بها برای تامین‌کنندگان
    • ثبت پیشنهاد‌ها و پیش‌فاکتور‌ها و تهیه صورت‌خلاصه استعلام
    • ثبت مازاد کالای دریافتی از تامین‌کنندگان
    • تحویل کالا به انبار یا تحویل مستقیم به واحد درخواست‌کننده
    • ثبت پیش‌پرداخت و کنترل آن در زمان تسویه حساب
    • ثبت مرجوعی‌ها و تحویل مجدد به انبار
    • محاسبه بهای تمام‌شده به ازای هر پارت خرید
    • گزارش مرور اسناد تدارکات، موجودی در راه، خلاصه خرید کارشناسان و …
  • سیستم انبار و حسابداری انبار

    سیستم انبار راهکاران ابری به شما کمک می‌کند با ایجاد ارتباط با سایر ماژول‌ها، فعالیت‌های انبار‌داری را برای کاربران ساده‌تر کنید.

    سیستم مدیریت انبار راهکاران ابری از طریق مدیریت یکپارچه فرایند‌های انبار‌داری به کنترل هزینه‌های نگهداری موجودی، سفارش‌گذاری و تامین به موقع کالا و پیشگیری از کمبود موجودی آن کمک می‌کند. سیستم انبار راهکاران ابری، راهکاری فرایند‌محور برای مدیریت و مکانیزه کردن فرآیند‌های انبار‌داری است که مهم‌ترین عملیات انبارداری و حسابداری انبار شامل فعالیت‌های مهمی نظیر مدیریت انبار، جانمایی کالا، مدیریت موجودی، ثبت ورود و خروج کالا، قیمت‌گذاری و حسابداری مواد و کالا، مدیریت درخواست‌ها، سفارش‌گذاری و انبارگردانی را پوشش می‌‌دهد.
    سیستم انبار تحت وب راهکاران ابری متناسب با کسب‌و‌کار سازمان شما، امکان تفکیک به بخش‌های مجزا و مستقل از هم متناسب با فرایند‌های سازمان را دارد. افزون‌براین با تسهیل فرایند‌های انبار‌داری برای کاربران، ارتباط بین فرایند‌های مختلف انبار را با انعطاف‌پذیری بالا فراهم می‌سازد.

    منافع و مزایا

    • کنترل و ردیابی موجودی سازمان برای شناسایی وضعیت هر میزان از کالا در پروسه خرید، تولید، فروش، انبارداری، تحویل و غیره
    • به‌هنگام نگه‌داشتن اطلاعات موجودی کالا برای ارائه اطلاعات دقیق از موجودی مبلغی و تعدادی مواد و کالا در هر لحظه بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی
    • مدیریت، کنترل و گزارش‌دهی اطلاعات مبلغی کالا منطبق بر نیاز هر صنعت، به تفکیک ارزهای مورد نظر.
    • پشتیبانی از استاندارد شماره ۸ تحت عنوان حسابداری موجودی مواد و کالا در صورت‌های مالی
    • ثبت و نگهداری اطلاعات موجودی کالا در هر شعبه، نقل و انتقال موجودی‌ها میان شعبه‌های مختلف سازمان، ثبت و انعکاس هزینه‌های موجودی به تفکیک شعبه‌ها و انعکاس وقایع مالی مرتبط با ورود و خروج موجودی به تفکیک هر شعبه
    • رزرو موجودی جهت جلوگیری از هزینه‌های کمبود ناشی از به تعویق افتادن عملیات و انجام تعهد قابل اجرا
    • ثبت ورود و خروج کالا‌ها در انبار به تفکیک ویژگی و مشخصات کالا

    امکانات و ابزارها

    • ایجاد اسناد انبار، منطبق با رویه‌های موجود در هر صنعت و خاص نیاز کاربران
    • قابلیت کدگذاری اتوماتیک کالا
    • پشتیبانی از تسهیلات فراخوانی و ثبت سریع اسناد پرکاربرد انبار
    • ارائه گزارش‌های متنوع مرور، کاردکس، کنترل و آنالیز اطلاعات از موجودی تعدادی و مبلغی و اسناد انبار
    • ارائه گزارشات کنترلی مغایرت حسابداری با انبار، سفارش‌گذاری و کالاهای راکد
    • رزرو کالا بصورت دستی و اتوماتیک
    • پشتیبانی از کالای مشابه و جایگزین
    • تنظیم الگو شرح اسناد حسابداری به تفکیک اسناد انبار و شعبه برای صدور سند حسابداری
    • ایمپورت اسناد، درخواست کالا از انبار، مجوزهای ورود و خروج و اطلاعات پایه از اکسل
    • تعریف اجزا کالا و ثبت ورود و خروج کالا با اجزا کالا
    • قیمت‌گذاری اسناد ورودی بصورت کلی در بازه‌های زمانی مورد نظر
    • تعریف حساب‌های اسناد حسابداری انبار بصورت ساده و پارامتریک
    • ثبت عامل کنترل موجودی تا پنج سطح
    • امکان ارائه گزارش خرید و فروش فصلی
    • امکان ارائه گزارش کاردکس تعدادی با واحد سنجش اصلی، فرعی و دوم به‌صورت چند ساله
    • امکان ثبت کرایه حمل برای اسناد انتقال بین انبار
    • زمان‌بندی انجام عملیات قیمت‌گذاری کاردکس
  • سیستم پذیرش و توزین

    سیستم پذیرش و توزین شما را قادر می‌سازد فرایندهای بارگیری و خروج کالا را مکانیزه کنید.

    سیستم پذیرش و توزین، مدیریت فرآیند‌های برنامه‌ریزی و تحویل کالا به مشتری از زمان صدور حواله تا زمان صدور صورت‌حساب را پوشش می‌دهد. سیستم پذیرش و توزین ابری از طریق تسهیل فرآیند برنامه‌ریزی تحویل حواله‌های مشتریان و مکانیزه کردن فرآیند‌های بارگیری، امکان نگهداری اطلاعات و کنترل بهتر عملیات را فراهم می‌کند. 

    منافع و مزایا

    • تعدیل مقادیر قابل تحویل حواله با توجه به موجودی روز
    • ساده‌‌سازی عملیات برنامه‌‌ریزی
    • اعمال اولویت‌های مدنظر در برنامه‌‌ریزی
    • نگهداری سوابق برنامه‌های تحویل به مشتری
    • ساده‌سازی و کنترل برنامه‌‌های تهیه شده
    • مکانیزه‌سازی فرآیند نوبت‌دهی در سازمان
    • کاهش تعارضات سازمانی ناشی از اشتباه در نوبت‌دهی
    • کنترل عملیات و جلوگیری از اعمال نظرات شخصی در نوبت‌دهی
    • کاهش زمان انجام کار و در نتیجه سرعت‌دهی به فرآیند صدور مجوز بارگیری
    • افزایش سرعت و دقت در اعمال کنترل‌های زمان صدور مجوز بارگیری
    • ارائه‌ی فهرست مجوزهای فروش پیشنهادی برای توزین با توجه به ویژگی‌های مورد نظر کاربر
    • یکپارچگی با فروش و انبار
    • تفکیک مجوزهای نیازمند به توزین از سایر مجوزها
    • ایجاد یکپارچگی با فروش و کنترل مقدار توزین با حواله‌‌های مبنا
    • ایجاد یکپارچگی با سخت‌افزار باسکول
    • استفاده از اطلاعات توزین در ماژول انبار و ماژول فروش

    امکانات و ابزارها

    • برنامه‌ریزی تحویل حواله‌ها به دو صورت افقی و عمودی
    • انجام برنامه‌ریزی تحویل با توجه به اولویت‌های سازمانی
    • اعمال محدودیت‌های تولید و تحویل در برنامه‌ریزی
    • نگهداری سوابق برنامه‌های تهیه شده
    • انجام برنامه‌ریزی مجدد برای مانده حواله‌های برنامه‌ریزی شده تحویل نشده
    • نوبت‌دهی به خودروها
    • کنترل نوبت‌ها و مجوزهای بارگیری در زمان صدور براساس آخرین وضعیت خودرو و راننده
    • صدور مجوز بارگیری براساس مجوزهای فروش
    • ارتباط با سخت‌افزار باسکول
    • اعمال حقوق دسترسی در همه گام‌ها و وضعیت‌ها
    • اعتباردهی تاریخی به نوبت‌ها و مجوزهای بارگیری
    • تعیین وسیله حمل مجاز برای بارگیری
    • کنترل ظرفیت خودرو با مجوزهای بارگیری
    • درج اطلاعات خودرو و راننده در مجوز بارگیری و برگ توزین
    • چاپ بارنامه براساس اطلاعات توزین
    • اعمال تلورانس در مجوز بارگیری به نسبت مجوز فروش مبنا
    • جایگزینی مجوز فروش با مجوز فروش پشتیبان در مواقع ضروری
  • سیستم موبایل سرویس انبار

    به کمک سیستم موبایل سرویس انبار، فرایند‌های ورود، خروج، انبار‌گردانی و شمارش کالا را مکانیزه کنید.

    ماژول موبایل سرویس انبار، با استفاده از تکنولوژی بارکد، همه‌ی فرآیند‌های ورود، خروج، انبار‌گردانی و شمارش کالا را پوشش می‌دهد. هندهلد بارکد از طریق مکانیزه کردن عملیات ثبت اسناد ورودی، اسناد خروجی و ثبت شمارش کالا با استفاده از تکنولوژی بارکد‌خوان، کنترل مدیریت عملیات مربوطه را افزایش می‌دهد. همچنین موبایل سرویس انبار از طریق کاهش خطا‌های احتمالی ثبت اطلاعات، نگهداری اطلاعات را تسهیل کرده و منجر به افزایش کنترل دقیق‌تر عملیات به‌صورت آنلاین و آفلاین خواهد شد.

    منافع و مزایا

    • یکی از مهم‌ترین الزامات سازمان‌ها در حسابداری انبار، شناسایی و ردیابی کالا‌ها از طریق تکنولوژی بارکد است که پاسخ به آن منجر به افزایش سرعت و دقت در انجام عملیات جاری انبار می‌شود. علاوه بر این هندهلد بارکد دارای واسط کاربری متناسب با انواع ترمینال‌های دستی بوده که کاربران را قادر می‌سازد تا عملیات انبار‌داری را به‌صورت سیار انجام داده و در زمان دلخواه اطلاعات را به‌صورت آنلاین یا آفلاین منتقل کنند.

    امکانات و ابزارها

      • پشتیبانی از بارکد‌های ثابت و متغیر در فرآیند‌های حسابداری انبار
      • پشتیبانی از رویه آفلاین و آنلاین در صدور اسناد انبار و انبارگردانی
      • یکپارچگی با سیستم انبار، فروش و تدارکات
      • پشتیبانی از بارکدخوان ثابت و بی‌سیم
      • امکان چاپ بارکد از طریق سیستم
      • امکان صدور اسناد انبار بر اساس مجوزهای ورود و خروج کالا
      • امکان جلوگیری از ثبت بارکد تکراری در صدور اسناد
      • ارسال اطلاعات موردنیاز کاربر به ترمینال دستی
      • امکان پشتیبانی از کالاهای دارای چندین الگوی بارکد
فروش در راهکاران ابری

فروش در راهکاران ابری

 هدف‌گذاری و پورسانت  در راهکاران ابری

هدف‌گذاری و پورسانت در راهکاران ابری

فروش و پخش مویرگی  در راهکاران ابری

فروش و پخش مویرگی در راهکاران ابری

راهکار فروش راهکاران ابری

به کمک نرم‌افزارهای مالی راهکاران ابری، می توانید فرایندهای دستی مالی را اتوماتیک کنید، دوباره‌کاری و خطا‌های کاربری کم‌تری داشته باشید و با امنیت بالا و به‌سادگی به اطلاعات مالی یکپارچه دسترسی پیدا کنید.

  • سیستم فروش ابری

    با سیستم فروش راهکاران ابری همه‌ی فرایند‌های فروش از زمان ثبت درخواست تا زمان صدور صورتحساب را پوشش دهید.
     

    سیستم فروش راهکاران ابری از طریق پوشش فرآیندهای متنوع مربوط به پردازش درخواست مشتریان، از ثبت درخواست تا زمان صدور صورت‌حساب و نیز فراهم آوردن بستری برای سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی، شرکت‌ها را در بهبود عملکرد سازمان و افزایش سهم بازار و نهایتا ضریب بازگشت سرمایه یاری می‌رساند. ماژول فروش تحت وب راهکاران ابری از طریق فراهم کردن بستری مناسب مدیران فروش را قادر می‌سازد وضعیت حساب مشتری را کنترل کنند و ضمن بهبود ارتباط با مشتریان پیگیری مطالبات از مشتریان تسهیل یابد.

    منافع و مزایا

    • تسریع در پردازش درخواست مشتریان از طریق ایجاد امکان مدیریت گردش کار
    • کمک به برقراری ارتباط تجاری مناسب با مشتریان و افزایش رضایت آنان از طریق ایجاد بستری جهت مشارکت آنان در زمینه ثبت درخواست یا مشاهده وضعیت صورت‌حساب در خدمات الکترونیک مشتریان
    • کمک به سیاست‌گذاری مدیران از طریق فراهم کردن اطلاعات لازم درباره محصول و حجم وضعیت فروش و تصمیم‌سازی دریاره‌ی ادامه‌ فعالیت روی محصولات
    • ارائه اطلاعات دقیق و به‌موقع از وضعیت فروش و میزان سود‌آوری محصولات از طریق ارتباط یکپارچه با ماژول انبار
    • متناسب‌سازی رویه‌های فروش، قیمت‌گذاری و اعطای تخفیف برای هر گروه مشتری

    امکانات و ابزارها

    • تعریف اجزای ساختار فروش مانند مراکز فروش، سازمان فروش، کانال فروش و…
    • قیمت‌گذاری محصولات براساس پارامترهای متنوع مانند اجزای ساختار فروش، گروه مشتریان و…
    • تعریف و اعمال انواع کسورات و اضافات مانند مالیات، عوارض، تخفیفات و…
    • مدیریت عملیات فروش و برگشت از فروش
    • صدور اتوماتیک فاکتورهای فروش
    • محاسبه‌ی قیمت تخمینی در هنگام صدور درخواست
    • گردش اسناد فروش در کارتابل کاربران
    • ورود و خروج کالا براساس اسناد فروش در ماژول انبار
    • دریافت و پرداخت براساس اسناد فروش در ماژول دریافت و پرداخت
    • آنالیز بدهکاری و بستانکاری مشتری یکپارچه با ماژول دریافت و پرداخت
    • فروش با روش‌های پرداخت نقدی، اعتباری و اقساطی
    • کنترل موجودی کالای انبار
    • کنترل اعتبار مشتری
    • فروش به شکل چند‌ارزی
    • مرور وضعیت اسناد فروش
    • مرور اسناد فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • مرور سیاست‌های فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • تعریف محصول با در نظر گرفتن یکپارچگی با ماژول انبار
    • مدیریت اطلاعات شرکای تجاری مانند مشتری، مشتری مادر، واسط و …
    • تعریف بسته‌بندی محصولات و استفاده از آن در اسناد فروش
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و کنترل وضعیت آن‌ها
    • صدور سند حسابداری اسناد فروش
    • تعریف حساب‌های اسناد حسابداری فروش به‌شکل پارامتریک
    • ثبت درخواست فروش و پی‌گیری آن از طریق خدمات الکترونیک مشتریان
    • مدیریت عملیات فروش کالا از طریق بورس
    • امکان قطعی کردن فاکتورهای فروش و فاکتورهای برگشتی
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و شرایطی
    • ثبت اطلاعات قرارداد بدون محصول و مبلغ و تعداد
    • کنترل تحویل محصولات از محل قراردادها و امکان صدور اصلاحیه قرارداد
    • ثبت سفارش توسط مشتری از محل قراردادهای بین فروشنده و مشتری در خدمات الکترونیک مشتریان
    • نگهداری اطلاعات مالی قراردادها در ماژول دفترکل
    • فروش محصولات در سطح عوامل کنترل موجودی کالا
  • سیستم کمیسیون و پورسانت فروش راهکاران ابری

     

    با سیستم پورسانت فروش راهکاران ابری، بستری مناسب برای اعمال سیاست‌های مدیریتی در قالب مدل‌های ارزیابی و پورسانت را فراهم کنید.

    ماژول پورسانت فروش از طریق به‌کارگیری اطلاعات متنوع سیستم‌ها و استفاده از محیط فرمول‌نویسی با تسهیل فرآیند ارزیابی عملکرد پرسنل فروش و پخش، مدیران سازمان را برای اعمال سیاست‌های تشویقی و بازدارنده در عملکرد پرسنل یاری می‌دهد. 

    منافع و مزایا

    • تسهیل فرآیند ارزیابی عملکرد و محاسبه پورسانت
    • تسریع زمان محاسبه پورسانت پرسنل فروش و پخش
    • جلوگیری از تعارضات کاری حاصل از اشتباهات محاسباتی
    • انعطاف‌پذیری فرمول پورسانت و انجام ساده محاسبات پیچیده با در نظر گرفتن حفظ سوابق و آخرین تغییرات
    • اعمال سیاست‌های مدیریتی شرکت در قالب مدل‌های ارزیابی و پورسانت پرسنل
    • مقایسه عملکرد با اهداف فروش به شکل مبلغی و مقداری با بکارگیری ابعاد مختلف فعالیت روی محصولات
    • وجود شاخص‌های مناسب برای ارزیابی عملکرد پرسنل فروش
    • استفاده از فرمول‌های متنوع و پیچیده و محاسبه‌ی دقیق پورسانت متناسب با فعالیت پرسنل

    امکانات و ابزارها

    • تعریف اهداف فروش مبلغی و مقداری با پارامترهای مختلف
    • تعریف دوره‌های مختلف محاسبه‌ی پورسانت و جداول پایه و ضرایب پورسانت
    • ورود اطلاعات جداول پایه و ضرایب به تفکیک دوره‌‌ی محاسباتی پورسانت
    • تعریف شاخص‌های مورد نظر مدیر و ارزیابی مستقل از سیستم به‌عنوان عامل ورودی
    • تعریف عوامل عملکردی کارمند به تفکیک نقش‌های کارمند فروش
    • تعریف فرمول محاسبه برای عوامل پورسانت در یک محیط فرمول‌نویسی منعطف
    • ارزیابی عملکرد فروش، محاسبه‌ی پورسانت، درصد ویزیتور و سایر کارمندان
    • محاسبه‌ی پورسانت برای نقش‌های مدیر، ویزیتور، مامور توزیع، مامور وصول، فروشنده‌ی گرم، راننده و سایر نقش‌ها
    • یکپارچگی با حوزه‌ی منابع انسانی و امکان استفاده از نتایج محاسبه‌ی پورسانت در عوامل ماژول جبران خدمات
    • استفاده از اطلاعات فروش، شامل فروش کل، برگشت از فروش و فروش خالص به‌شکل مقداری و مبلغی
    • استفاده از اطلاعات آمار فروش و ویزیت، شامل تعداد مشتری فاکتور شده، تعداد فاکتورها، اقلام فاکتورها، مشتری ویزیت شده، تعداد سفارش‌ها و اقلام سفارش‌ها
    • استفاده از اطلاعات سفارش‌ها، شامل کل سفارش‌ها، سفارش‌های موفق و فاکتور شده، سفارش‌های برگشت از توزیع، سفارش‌های توزیع نشده به‌شکل مقداری و مبلغی
    • استفاده از اطلاعات توزیع شامل، مقدار اقلام توزیع شده، مقدار توزیع و فروخته شده، وزن اقلام توزیع شده، حجم اقلام توزیع شده و تعداد حواله‌های توزیع و پخش
    • استفاده از اطلاعات دریافت و پرداخت شامل مبلغ کل وصول، مبلغ وصول نقد، مبلغ وصول غیرنقد، میانگین سن چک‌ها، مبلغ چک‌های برگشتی و مبلغ چک‌های وصول شده
    • تعریف الگوی صدور سند حسابداری پورسانت
    • صدور سند حسابداری پورسانت
    • مرور محاسبات پورسانت با گزارش مرور پورسانت
    • تعیین عوامل مورد نیاز در نمایش گزارش مرور پورسانت به‌شکل مورد نظر کاربر
  • با سیستم فروش راهکاران ابری همه‌ی فرایند‌های فروش از زمان ثبت درخواست تا زمان صدور صورتحساب را پوشش دهید.
     

    سیستم فروش راهکاران ابری از طریق پوشش فرآیندهای متنوع مربوط به پردازش درخواست مشتریان، از ثبت درخواست تا زمان صدور صورت‌حساب و نیز فراهم آوردن بستری برای سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی، شرکت‌ها را در بهبود عملکرد سازمان و افزایش سهم بازار و نهایتا ضریب بازگشت سرمایه یاری می‌رساند. ماژول فروش تحت وب راهکاران ابری از طریق فراهم کردن بستری مناسب مدیران فروش را قادر می‌سازد وضعیت حساب مشتری را کنترل کنند و ضمن بهبود ارتباط با مشتریان پیگیری مطالبات از مشتریان تسهیل یابد.

    منافع و مزایا

    • تسریع در پردازش درخواست مشتریان از طریق ایجاد امکان مدیریت گردش کار
    • کمک به برقراری ارتباط تجاری مناسب با مشتریان و افزایش رضایت آنان از طریق ایجاد بستری جهت مشارکت آنان در زمینه ثبت درخواست یا مشاهده وضعیت صورت‌حساب در خدمات الکترونیک مشتریان
    • کمک به سیاست‌گذاری مدیران از طریق فراهم کردن اطلاعات لازم درباره محصول و حجم وضعیت فروش و تصمیم‌سازی دریاره‌ی ادامه‌ فعالیت روی محصولات
    • ارائه اطلاعات دقیق و به‌موقع از وضعیت فروش و میزان سود‌آوری محصولات از طریق ارتباط یکپارچه با ماژول انبار
    • متناسب‌سازی رویه‌های فروش، قیمت‌گذاری و اعطای تخفیف برای هر گروه مشتری

    امکانات و ابزارها

    • تعریف اجزای ساختار فروش مانند مراکز فروش، سازمان فروش، کانال فروش و…
    • قیمت‌گذاری محصولات براساس پارامترهای متنوع مانند اجزای ساختار فروش، گروه مشتریان و…
    • تعریف و اعمال انواع کسورات و اضافات مانند مالیات، عوارض، تخفیفات و…
    • مدیریت عملیات فروش و برگشت از فروش
    • صدور اتوماتیک فاکتورهای فروش
    • محاسبه‌ی قیمت تخمینی در هنگام صدور درخواست
    • گردش اسناد فروش در کارتابل کاربران
    • ورود و خروج کالا براساس اسناد فروش در ماژول انبار
    • دریافت و پرداخت براساس اسناد فروش در ماژول دریافت و پرداخت
    • آنالیز بدهکاری و بستانکاری مشتری یکپارچه با ماژول دریافت و پرداخت
    • فروش با روش‌های پرداخت نقدی، اعتباری و اقساطی
    • کنترل موجودی کالای انبار
    • کنترل اعتبار مشتری
    • فروش به شکل چند‌ارزی
    • مرور وضعیت اسناد فروش
    • مرور اسناد فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • مرور سیاست‌های فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • تعریف محصول با در نظر گرفتن یکپارچگی با ماژول انبار
    • مدیریت اطلاعات شرکای تجاری مانند مشتری، مشتری مادر، واسط و …
    • تعریف بسته‌بندی محصولات و استفاده از آن در اسناد فروش
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و کنترل وضعیت آن‌ها
    • صدور سند حسابداری اسناد فروش
    • تعریف حساب‌های اسناد حسابداری فروش به‌شکل پارامتریک
    • ثبت درخواست فروش و پی‌گیری آن از طریق خدمات الکترونیک مشتریان
    • مدیریت عملیات فروش کالا از طریق بورس
    • امکان قطعی کردن فاکتورهای فروش و فاکتورهای برگشتی
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و شرایطی
    • ثبت اطلاعات قرارداد بدون محصول و مبلغ و تعداد
    • کنترل تحویل محصولات از محل قراردادها و امکان صدور اصلاحیه قرارداد
    • ثبت سفارش توسط مشتری از محل قراردادهای بین فروشنده و مشتری در خدمات الکترونیک مشتریان
    • نگهداری اطلاعات مالی قراردادها در ماژول دفترکل
    • فروش محصولات در سطح عوامل کنترل موجودی کالا


     
     
     

     

حسابداری مدیریت و بهای تمام شده در راهکاران ابری

حسابداری مدیریت و بهای تمام شده در راهکاران ابری

راهکار حسابداری مدیریت راهکاران ابری

با بهره‌گیری از نرم‌افزار حسابداری مدیریت راهکاران ابری، می‌توانید بهای تمام شده محصول یا خدمت سازمان خود را با سرعت و دقت کافی محاسبه کنید.

  • سیستم بهای تمام شده راهکاران ابری

    به کمک راهکار بهای تمام‌شده‌ی راهکاران ابری، تغییرات عوامل بهای تمام شده محصولات‌تان را مشاهده کنید.

    با استفاده از سیستم بهای تمام شده راهکاران ابری، متناسب با تغییرات صنعت، منعطف‌تر و سریع‌تر عمل کنید.

    منافع و مزایا

    • محاسبه بهای تمام شده کالا و خدمت بر اساس دوره‌های محاسباتی
    • محاسبه قیمت تمام شده به روش استاندارد و واقعی
    • امکان ارتباط با سایر سیستم‌ها و فراخوانی تمام اطلاعات مورد نیاز از سایر سیستم‌ها
    • کنترل مصرف مواد بر اساس روش‌های ساخت (BOM) و محاسبه کالا به تفکیک روش‌های ساخت
    • انجام محاسبات جداگانه تسهیم هزینه، معادل آحاد مقداری تولید، محاسبه بهای تمام شده کالا و خدمت
    • محاسبه نرخ و قیمت‌گذاری کاردکس کالا‌های تولیدی طی دوره مالی
    • هزینه‌یابی محصولات مشترک و فرعی
    • محاسبه بهای تمام‌شده خدمات برون‌سپاری شده تولید (پیمانکاری)

    امکانات و ابزارها

    • محاسبه بهای تمام‌شده بر اساس دوره‌های پیش‌بینی و واقعی در یک دوره مالی
    • محاسبه کالا و خدمات به‌شکل هم‌زمان
    • تفکیک عملیات تولید در سطح مراکز هزینه و ایستگاه‌های کاری برای انطباق محاسبات با فرایند واقعی تولید محصولات
    • امکان ثبت یا دریافت اطلاعات مورد نیاز برای تسهیم هزینه مراکز خدماتی به‌شکل متمرکز
    • محاسبه تسهیم هزینه به‌شکل مستقل از محاسبه‌ی مصرف و معادل آحاد تولید
    • دسترسی سریع به نتایج محاسبه تسهیم هزینه بدون نیاز به مشاهده گزارش‌ها
    • انجام کنترل‌های منطقی مربوط به تسهیم هزینه مراکز خدماتی
    • تعریف روش‌های ساخت مختلف برای یک کالا
    • ثبت تولید یک کالا با روش ساخت مشخص در بیش از یک ایستگاه کاری
    • تعریف گروه محصولات مشترک
    • ثبت زمان‌سنجی دستمزد و سربار و درصد ضایعات عادی به تفکیک کالا و روش ساخت
    • ثبت تولیدات پیمانکاران
    • ثبت موجودی‌های پای کار مصرفی به تفکیک مراکز هزینه و کالا
    • ثبت موجودی‌های پای کار تولیدی به تفکیک ایستگاه‌های کاری و ریز مواد به‌کار رفته در محصول و درصد تکمیل هزینه‌های تبدیل
    • ثبت موجودی‌های پای کار پایان دوره به تفکیک هر دوره محاسباتی
    • فراخوانی اسناد مصرف و تولید از طریق سیستم انبار
    • ثبت برگه تحویل جهت انتقال کالا بین مراکز و ایستگاه‌های تولیدی
    • محاسبه معادل آحاد مقداری تولید قبل از محاسبات مبلغی بهای تمام شده
    • تسهیم مصارف بر مبنای مصرف استاندارد برای تولید واقعی
    • جابجایی مصرف واقعی تسهیم شده بین کالاهای تولیدی جهت افزایش دقت تسهیم مصارف
    • دسترسی سریع به اطلاعات بهای تمام شده کالاهای تولیدی و خدمات ارائه شده بلافاصله بعد از محاسبه بدون نیاز به مرور گزارش‌ها در قالب کارت محصول
    • محاسبه ضایعات عادی و غیر عادی
    • محاسبه بهای تمام‌شده استاندارد و واقعی محصولات و شناسایی انحرافات
    • امکان محاسبه نرخ و قیمت‌گذاری کاردکس کالاهای تولیدی به‌شکل هم‌زمان
    • صدور اسناد مالی بهای تمام‌شده به دو روش استاندارد و واقعی
    • گزارش‌گیری اطلاعات مربوط به تسهیم هزینه
    • گزارش‌گیری اطلاعات مصرف مواد در محصولات
    • گزارش‌گیری انحرافات معمول در بهای تمام شده شامل انحرافات مواد، دستمزد و سربار به صورت دو و سه انحرافی
    • گزارش کار در جریان ساخت به تفکیک مراکز برای کنترل ورود و خروج صحیح هزینه‌ها در کار در جریان
    • گزارش‌دهی اطلاعات مربوط به تولید کالا
    • گزارش‌دهی اطلاعات مربوط به تولید کالا و خدمات
    • گزارش خلاصه بهای تمام شده (شامل تفکیک بهای تمام شده نیمه‌ساخته‌های بین مراحل به سه مولفه مواد، دستمزد و سربار)
  • با سیستم فروش راهکاران ابری همه‌ی فرایند‌های فروش از زمان ثبت درخواست تا زمان صدور صورتحساب را پوشش دهید.
     

    سیستم فروش راهکاران ابری از طریق پوشش فرآیندهای متنوع مربوط به پردازش درخواست مشتریان، از ثبت درخواست تا زمان صدور صورت‌حساب و نیز فراهم آوردن بستری برای سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی، شرکت‌ها را در بهبود عملکرد سازمان و افزایش سهم بازار و نهایتا ضریب بازگشت سرمایه یاری می‌رساند. ماژول فروش تحت وب راهکاران ابری از طریق فراهم کردن بستری مناسب مدیران فروش را قادر می‌سازد وضعیت حساب مشتری را کنترل کنند و ضمن بهبود ارتباط با مشتریان پیگیری مطالبات از مشتریان تسهیل یابد.

    منافع و مزایا

    • تسریع در پردازش درخواست مشتریان از طریق ایجاد امکان مدیریت گردش کار
    • کمک به برقراری ارتباط تجاری مناسب با مشتریان و افزایش رضایت آنان از طریق ایجاد بستری جهت مشارکت آنان در زمینه ثبت درخواست یا مشاهده وضعیت صورت‌حساب در خدمات الکترونیک مشتریان
    • کمک به سیاست‌گذاری مدیران از طریق فراهم کردن اطلاعات لازم درباره محصول و حجم وضعیت فروش و تصمیم‌سازی دریاره‌ی ادامه‌ فعالیت روی محصولات
    • ارائه اطلاعات دقیق و به‌موقع از وضعیت فروش و میزان سود‌آوری محصولات از طریق ارتباط یکپارچه با ماژول انبار
    • متناسب‌سازی رویه‌های فروش، قیمت‌گذاری و اعطای تخفیف برای هر گروه مشتری

    امکانات و ابزارها

    • تعریف اجزای ساختار فروش مانند مراکز فروش، سازمان فروش، کانال فروش و…
    • قیمت‌گذاری محصولات براساس پارامترهای متنوع مانند اجزای ساختار فروش، گروه مشتریان و…
    • تعریف و اعمال انواع کسورات و اضافات مانند مالیات، عوارض، تخفیفات و…
    • مدیریت عملیات فروش و برگشت از فروش
    • صدور اتوماتیک فاکتورهای فروش
    • محاسبه‌ی قیمت تخمینی در هنگام صدور درخواست
    • گردش اسناد فروش در کارتابل کاربران
    • ورود و خروج کالا براساس اسناد فروش در ماژول انبار
    • دریافت و پرداخت براساس اسناد فروش در ماژول دریافت و پرداخت
    • آنالیز بدهکاری و بستانکاری مشتری یکپارچه با ماژول دریافت و پرداخت
    • فروش با روش‌های پرداخت نقدی، اعتباری و اقساطی
    • کنترل موجودی کالای انبار
    • کنترل اعتبار مشتری
    • فروش به شکل چند‌ارزی
    • مرور وضعیت اسناد فروش
    • مرور اسناد فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • مرور سیاست‌های فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • تعریف محصول با در نظر گرفتن یکپارچگی با ماژول انبار
    • مدیریت اطلاعات شرکای تجاری مانند مشتری، مشتری مادر، واسط و …
    • تعریف بسته‌بندی محصولات و استفاده از آن در اسناد فروش
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و کنترل وضعیت آن‌ها
    • صدور سند حسابداری اسناد فروش
    • تعریف حساب‌های اسناد حسابداری فروش به‌شکل پارامتریک
    • ثبت درخواست فروش و پی‌گیری آن از طریق خدمات الکترونیک مشتریان
    • مدیریت عملیات فروش کالا از طریق بورس
    • امکان قطعی کردن فاکتورهای فروش و فاکتورهای برگشتی
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و شرایطی
    • ثبت اطلاعات قرارداد بدون محصول و مبلغ و تعداد
    • کنترل تحویل محصولات از محل قراردادها و امکان صدور اصلاحیه قرارداد
    • ثبت سفارش توسط مشتری از محل قراردادهای بین فروشنده و مشتری در خدمات الکترونیک مشتریان
    • نگهداری اطلاعات مالی قراردادها در ماژول دفترکل
    • فروش محصولات در سطح عوامل کنترل موجودی کالا


     
     
     

     

کارگزینی و پرونده  پرسنلی در راهکاران ابری

کارگزینی و پرونده پرسنلی در راهکاران ابری

جبران خدمات و مرخصی و ماموریت  در راهکاران ابری

جبران خدمات و مرخصی و ماموریت در راهکاران ابری

مدیریت مسیرشغلی و ارتقاء کارکنان در راهکاران ابری

مدیریت مسیرشغلی و ارتقاء کارکنان در راهکاران ابری

راهکار منابع انسانی ابری

با نرم‌افزارهای سرمایه انسانی راهکاران ابری، می‌توانید واحد منابع انسانی سازمان‌تان را متناسب با نیاز کسب‌وکار مدیریت کنید و با تغییرات خودکار در زمان تغییر قوانین یا صدور احکام اصلاحی، دقت محاسبه‌ی جبران خدمات کارکنان را بالا ببرید.

  • سیستم جبران خدمات

    با بهره‌گیری از سیستم جبران خدمات راهکاران ابری بدون نیاز به محاسبات پیچیده و طولانی، همه‌ی فرایندهای حقوق و دستمزد را به‌شکل اتوماتیک انجام دهید.


    با بهره‌گیری از سیستم حقوق و دستمزد راهکاران ابری، می‌توانید انواع بسته‌های جبران خدمات را تعریف کنید و از امکان پرداخت حقوق و سایر پرداختی‌های قانونی و دوره‌ای (مانند حقوق ماهانه، عیدی، بازخرید سنوات و بازخرید مرخصی) هم‌چنین پرداختی‌های خاص سازمان برخوردار شوید.

    منافع و مزایا

    • وجود ابزاری مناسب و مطمئن با در نظر گرفتن الزامات قانونی حاکم در کشور
    • امکان تهیه‌ی انواع گزارش‌ها از جمله لیست و خروجی فایل بیمه و فایل مالیات و سایر خروجی‌های فایل قانونی
    • اپوشش‌دهی تنوع و پیچیدگی‌های نظام‌های جبران خدمات
    • تعریف روش محاسبه عوامل جبران خدمات از جمله محاسبه‌ی حقوق ماهانه، عیدی، سنوات، بازخرید مرخصی و انواع پرداختی‌های خاص سازمان
    • فرمول‌نویسی پویا و منعطف با امکان استفاده از تمامی پارامترها و اطلاعات در فرمول‌نویسی عوامل
    • انجام تغییرات در روش محاسبه عوامل با حفظ تاریخچه تغییرات مربوط به آن
    • پوشش‌دهی انواع معوقه‌های جبران خدمات
    • کاهش زمان اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها
    • در نظر گرفتن سوابق و تاریخچه اطلاعات در انجام محاسبات
    • یکپارچگی اطلاعات و دسترسی سریع و مطمئن
    • گروه‌بندی اطلاعات براساس فیلدهای دل‌خواه
    • تهیه انواع گزارش‌های مدیریتی و مشاهده روند تغییرات جبران خدمات در طی زمان
    • دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات تجمیعی لازم در سطوح مختلف سازمانی 

    امکانات و ابزارها

    • ارسال فیش حقوقی از طریق ایمیل
    • تهیه انواع گزارش‌ها به تفکیک اطلاعات جاری، معوقه و سرجمع و با گروه‌بندی‌های مورد نظر کاربر از جمله نوع استخدام، محل خدمت، مرکز هزینه، پروژه و غیره
    • مرور جبران خدمات کارمند و اطلاعات موثر بر آن در بازه‌ی زمانی مورد نظر
    • تعریف انواع بسته‌های جبران خدمات (حقوق ماهانه، عیدی، بازخرید مرخصی، بازخرید سنوات و محاسبات خاص سازمان)
    • تعیین روش محاسبه عوامل جبران خدمات به‌شکل دل‌خواه و به تفکیک انواع گروه‌های استخدامی
    • کاهش زمان اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها
    • در نظر گرفتن سوابق و تاریخچه اطلاعات در انجام محاسبات
    • پیکربندی و صدور انواع اسناد مالی جبران خدمات
    • پیکربندی و تعیین فرمت انواع فایل‌های خروجی (فایل‌های بیمه و مالیات، فایل بانک و سایر خروجی‌های مورد نیاز)
    • انجام محاسبات مربوط به معوقه‌های جبران خدمات
    • تهیه‌ی انواع گزارش‌های قانونی و مدیریت
  • سیستم کارگزینی

    با بهره‌گیری از سیستم کارگزینی راهکاران ابری، نظام پرداختی موردنظر خود را متناسب با کسب‌وکارتان و مطابق با قوانین مرتبط، تعریف و در قبال تغییرات قوانین و آیین‌نامه‌ها چابک‌تر عمل کنید.
     

    سیستم کارگزینی راهکاران ابری از طریق تعریف عوامل حکمی متناسب با سیاست‌های سازمان، هم‌چنین امکان نگهداری اطلاعات جامع کارکنان، واحد کارگزینی را در پاسخ به نیازمندی‌هایشان یاری می‌دهد. صدور انواع احکام کارگزینی انفرادی و گروهی، هم‌چنین صدور خودکار احکام اصلاحی در انطباق با نیازهای نظام‌های جبران خدمات، بخشی دیگر از امکانات این سیستم محسوب می‌شود که مدیران را قادر می‌سازد ضمن کاهش هزینه، حذف دوباره کاری‌ها و افزایش دقت و سرعت در پردازش اطلاعات، مدیریت احکام پرسنلی را به‌شکل موثر انجام دهند.

    منافع و مزایا

    یکپارچگی در سطح عملیات و اطلاعات از اصول و معیارهای اولیه

    • هماهنگی کارکردی و فرآیندی با سایر کارکردهای مدیریت سرمایه انسانی
    • انعطاف‌پذیری بالا و سهولت اعمال تغییرات
    • تعریف روش محاسبه عوامل اصلی و فرعی حکم به تفکیک انواع استخدام
    • انجام تغییرات در روش محاسبه عوامل با حفظ تاریخچه تغییرات مربوط به آن
    • کاهش زمان اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها
    • در نظر گرفتن سوابق و تاریخچه اطلاعات در انجام محاسبات
    • محاسبه عوامل حکم کارگزینی و صدور احکام اصلاحی به‌شکل خودکار
    • یکپارچگی اطلاعات و دسترسی سریع و مطمئن
    • کاهش زمان دسترسی به اطلاعات و سهولت استفاده
    • گروه‌بندی اطلاعات براساس فیلدهای دل‌خواه
    • دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات تجمیعی لازم در سطوح مختلف سازمانی
    • دسته‌بندی اطلاعات و سوابق پرسنلی و تهیه پرونده پرسنلی
    • افزایش دقت و قابلیت اعتماد در دسترسی به اطلاعات و انطباق با فرآیندهای سازمان
    • تعیین محدودیت‌های دسترسی برای هر کاربر
    • تعیین دسترسی‌های خاص براساس رکوردهای اطلاعاتی برای هر کاربر
    • انطباق با فرآیندهای سازمانی با ابزار گردش کار در کارکردهای مختلف مربوط به سیستم از جمله صدور احکام کارگزینی

    امکانات و ابزارها

    • مدیریت اطلاعات کارکنان
    • طبقه‌بندی مشاغل
    • مدیریت ساختار سازمانی
    • تعیین روش محاسبه عوامل حکمی به‌شکل دل‌خواه و به تفکیک انواع گروه‌های استخدامی
    • محاسبه عوامل حکمی به‌شکل خودکار
    • صدور احکام اصلاحی به‌شکل سیستمی
    • پوشش‌دهی فرآیندهای اداری مربوط به کارکنان و انطباق با فرآیندهای مورد نظر سازمان به‌وسیله ابزار گردش کار در صدور احکام کارگزینی و فرآیندهای ماموریت و مرخصی
  • سیستم مدریت مسیر شغلی

     

    سیستم مدیریت مسیر شغلی به‌شکل سیستماتیک، مسیر ارتقای شغلی کارکنان را مدیریت کنید.


    با سیستم مدیریت مسیر شغلی با فراهم کردن بستری مناسب و منعطف جهت تعریف ساختار‌های ارتقا و ترفیع مصوب ابزاری مناسب برای اجرای این ساختارها و فرآیندهای مربوط به آن، فراهم آورده و به این ترتیب نقش موثری در برآوردن نیازهای این حوزه ایفا می‌کند.
    توسعه شغلی از نظر قوانین و رویه‌های حاکم بر آن، هم‌چنین از نگاه برنامه‌های سازمان برای برنامه‌ریزی مسیر شغلی کارکنان، همواره مورد تاکید سازمان‌های موفق در عرصه‌ی مدیریت سرمایه انسانی است. به همین دلیل ثبت و نگهداریِ ضوابط ارتقا گروه و ترفیع رتبه کارکنان برای مشخص کردن مشمولان ارتقا، ترفیع و کمک به حفظ نیروها و استفاده از تجربه‌های مفید آنان در طول خدمت چالشی است که این سازمان‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای خود از آن یاد می‌کنند.

    منافع و مزایا

    • هماهنگی کارکردی و فرآیندی با سایر کارکردهای مدیریت سرمایه انسانی
    • یکپارچگی اطلاعات و دسترسی سریع و مطمئن
    • کاهش زمان دسترسی به اطلاعات و سهولت استفاده از آن‌ها
    • افزایش دقت و قابلیت اعتماد در دسترسی به اطلاعات و انطباق با فرآیندهای سازمان
    • تعیین محدودیت‌های دسترسی برای هر کاربر
    • تعیین دسترسی‌های خاص براساس رکوردهای اطلاعاتی برای هر کاربر
    • انطباق با فرآیندهای سازمانی با ابزار گردش کار در کارکردهای مختلف مربوط به این حوزه از جمله درخواست حکم کارگزینی
    • انعطاف‌پذیری بالا و سهولت اعمال تغییرات
    • اجرای فرآیندهای ارتقا و ترفیع و اعمال آن‌ها مطابق با قوانین و آیین‌نامه‌های مصوب سازمان با در نظر گرفتن اهمیت دقت و سرعت در اجرای فرآیند¬های مربوطه
    • امکان تعریف ساختارهای ارتقا و ترفیع مطابق با سیاست‌های خاص سازمان و سهولت به‌روزرسانی و اعمال تغییرات مرتبط با آن
    • تسریع در پردازش و شناسایی کارکنان مشمول ارتقا و ترفیع و تسهیل در اجرای فرآیند مربوط به آن
    • تعیین زمان برآورد شده یا محاسبه امتیاز لازم برای رسیدن به مقطع ارتقا و ترفیع
    • کمک به اجرای مناسب سیاست‌های مصوب در این حوزه و افزایش رضایت کارکنان
    • کمک سیاست‌گذاری مدیران در جهت تصمیم‌سازی ادامه‌ی فعالیت سازمان و وضعیت شاخص‌های ارتقا و ترفیع
    • ارائه‌ی اطلاعات دقیق و به‌موقع از وضعیت کارکنان در هر یک از فرآیندهای ارتقا و ترفیع
    • متناسب‌سازی رویه‌ها و سیاست‌های مورد نظر سازمان برای گروه‌های مختلف کارکنان

    امکانات و ابزارها

    • تعریف ساختار ارتقا و ترفیع
    • تعیین نوع ساختار براساس انواع مسیرهای توسعه شغلی
    • تعیین مبنای ارتقا یا ترفیع و روش به‌کارگیری آن
    • تعریف عوامل یا شاخص‌های ارتقا و ترفیع با روش محاسبه و اثرگذاری آن به‌طور دل‌خواه
    • اجرای ارتقا و ترفیع
    • استخراج مقادیر عوامل و شاخص‌های ارتقا یا ترفیع برای کارکنان مورد نظر
    • محدود کردن فهرست کارکنان براساس شرط شمول
    • ثبت اجرای ارتقا و ترفیع با وضعیت‌های مختلف برای پشتیبانی از گردش کار
    • اعمال ارتقا یا ترفیع از طریق صدور درخواست حکم کارگزینی یا صدور حکم برای مشمولان
    • تهیه گزارش پرونده ارتقا یا ترفیع کارمند
    • مشاهده تاریخ ارتقا یا ترفیع بعدی یا امتیاز لازم برای رسیدن به ارتقا بعدی
  • با سیستم فروش راهکاران ابری همه‌ی فرایند‌های فروش از زمان ثبت درخواست تا زمان صدور صورتحساب را پوشش دهید.
     

    سیستم فروش راهکاران ابری از طریق پوشش فرآیندهای متنوع مربوط به پردازش درخواست مشتریان، از ثبت درخواست تا زمان صدور صورت‌حساب و نیز فراهم آوردن بستری برای سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی، شرکت‌ها را در بهبود عملکرد سازمان و افزایش سهم بازار و نهایتا ضریب بازگشت سرمایه یاری می‌رساند. ماژول فروش تحت وب راهکاران ابری از طریق فراهم کردن بستری مناسب مدیران فروش را قادر می‌سازد وضعیت حساب مشتری را کنترل کنند و ضمن بهبود ارتباط با مشتریان پیگیری مطالبات از مشتریان تسهیل یابد.

    منافع و مزایا

    • تسریع در پردازش درخواست مشتریان از طریق ایجاد امکان مدیریت گردش کار
    • کمک به برقراری ارتباط تجاری مناسب با مشتریان و افزایش رضایت آنان از طریق ایجاد بستری جهت مشارکت آنان در زمینه ثبت درخواست یا مشاهده وضعیت صورت‌حساب در خدمات الکترونیک مشتریان
    • کمک به سیاست‌گذاری مدیران از طریق فراهم کردن اطلاعات لازم درباره محصول و حجم وضعیت فروش و تصمیم‌سازی دریاره‌ی ادامه‌ فعالیت روی محصولات
    • ارائه اطلاعات دقیق و به‌موقع از وضعیت فروش و میزان سود‌آوری محصولات از طریق ارتباط یکپارچه با ماژول انبار
    • متناسب‌سازی رویه‌های فروش، قیمت‌گذاری و اعطای تخفیف برای هر گروه مشتری

    امکانات و ابزارها

    • تعریف اجزای ساختار فروش مانند مراکز فروش، سازمان فروش، کانال فروش و…
    • قیمت‌گذاری محصولات براساس پارامترهای متنوع مانند اجزای ساختار فروش، گروه مشتریان و…
    • تعریف و اعمال انواع کسورات و اضافات مانند مالیات، عوارض، تخفیفات و…
    • مدیریت عملیات فروش و برگشت از فروش
    • صدور اتوماتیک فاکتورهای فروش
    • محاسبه‌ی قیمت تخمینی در هنگام صدور درخواست
    • گردش اسناد فروش در کارتابل کاربران
    • ورود و خروج کالا براساس اسناد فروش در ماژول انبار
    • دریافت و پرداخت براساس اسناد فروش در ماژول دریافت و پرداخت
    • آنالیز بدهکاری و بستانکاری مشتری یکپارچه با ماژول دریافت و پرداخت
    • فروش با روش‌های پرداخت نقدی، اعتباری و اقساطی
    • کنترل موجودی کالای انبار
    • کنترل اعتبار مشتری
    • فروش به شکل چند‌ارزی
    • مرور وضعیت اسناد فروش
    • مرور اسناد فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • مرور سیاست‌های فروش و امکان چاپ صفحات مرور
    • تعریف محصول با در نظر گرفتن یکپارچگی با ماژول انبار
    • مدیریت اطلاعات شرکای تجاری مانند مشتری، مشتری مادر، واسط و …
    • تعریف بسته‌بندی محصولات و استفاده از آن در اسناد فروش
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و کنترل وضعیت آن‌ها
    • صدور سند حسابداری اسناد فروش
    • تعریف حساب‌های اسناد حسابداری فروش به‌شکل پارامتریک
    • ثبت درخواست فروش و پی‌گیری آن از طریق خدمات الکترونیک مشتریان
    • مدیریت عملیات فروش کالا از طریق بورس
    • امکان قطعی کردن فاکتورهای فروش و فاکتورهای برگشتی
    • نگهداری اطلاعات قراردادهای فروش تعدادی و مبلغی و شرایطی
    • ثبت اطلاعات قرارداد بدون محصول و مبلغ و تعداد
    • کنترل تحویل محصولات از محل قراردادها و امکان صدور اصلاحیه قرارداد
    • ثبت سفارش توسط مشتری از محل قراردادهای بین فروشنده و مشتری در خدمات الکترونیک مشتریان
    • نگهداری اطلاعات مالی قراردادها در ماژول دفترکل
    • فروش محصولات در سطح عوامل کنترل موجودی کالا


     
     
     

     

محصولات فرایار همکاران سیستم


رسام سیستم راهکاران

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به رسام سیستم راهکاران می باشد

قدرت گرفته از AIO

راهکاران ابری