رسام سیستم راهکاران

پرتال ذینفعان رسام

رسام سیستم راهکاران رایان

سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از بستر اینترنت به‌منظور تعامل بهتر با کارکنان و یا مشتریانشان استفاده کنند. با استفاده از پرتال ذینفعان، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با کم‌ترین هزینه و زمان، تعاملات خود با ذینفعان و مخاطبان بیرونی شان برقرار و مدیریت نمایند.

آخرین نگارش

شماره: ۱.۰.۴ | تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

توسعه دهنده

رسام سیستم راهکاران رایان | ۹۱۹۹۱۶۰۳۸۸

پیش نیازها

نگارش راهکاران: ۹.۵ | مولفه ها: دفتر کل

پرتال ذینفعان رسام

شرح محصول

امروزه یکی از مهمترین امکاناتی که می‌تواند در اختیار توسعه شرکت ها باشد، امکان برقراری ارتباط دوسویه و تعامل نزدیک و مکانیزه با مخاطبان بیرونی آنهاست. این زیرساخت، علاوه بر کاهش زمان و صرفه جوئی در هزینه‌ شرکت ها ، کار را برای ذینفعان بیرونی آنها نیز آسان نموده و فرآیندها را برای هر دو طرف در دسترس و شفاف نموده است.

یک شرکت حمل و نقل را در نظر بگیرید ، چقدر ارتباط مکانیزه با رانندگان و دریافت اطلاعات مکانیزه سوختگیری و یا سرویس های خودرو ها بصورت آنلاین و برخط و تکمیل و ارسال این اطلاعات توسط رانندگان در پرتال ذینفعان و ارسال اتوماتیک به سیستم راهکاران، به کوتاه نمودن فرآیندهای جاری شرکت و ثبت اطلاعات کمک خواهد کرد.

و یا شرکتی را در نظر بگیرید که مناقصات و یا مزایداتی را در طول سال برگزار نموده و باید با تامین کنندگان منتخب قرارداد منعقد نموده و باید صورت وضعیت های این قراردادها از ایشان دریافت شود و اینجاست که اگر زیرساخت الکترونیکی وجود داشته باشد، این تعاملات ساده و در دسترس خواهد بود و شرکت بیرونی براحتی میتواند پاکات شرکت در مناقصه را دریافت و یا بعد از انعقاد قرارداد، نسبت به ارسال صورت وضعیت های خود اقدام نماید.

پرتال ذینفعان کمک می‌کند تا زیرساخت لازم و بستر ارتباطی شرکت ها و سازمان ها با ذینفعان بیرونی شان اعم از تامین کننده گان،مشتریان و یا اعضاء برقرار شود و به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته و درصورت لزوم، اطلاعات مورد نیاز از ایشان دریافت و در بستر راهکاران و در قالب ماژول های مورد نیاز گردش یابد.

قابلیت های عمومی پرتال ذینفعان :
– ایجاد پروفایل برای ذینفعان
– امکان اعطای دسترسی به کاربران در قالب منوها و فرم ها
– امکان ارسال و دریافت پیام بر روی موجودیت ها
– درگاه پرداخت

ارتباط با ماژول مناقصات و قراردادها
– امکان مشاهده مناقصات و مزایدات عمومی
– امکان مشاهده مناقصات و مزایدات محدود
– امکان خرید اسناد مناقصه و مزایدات و پرداخت آنلاین
– امکان مشاهده قراردادهای تائید شده
-امکان ارسال صورت وضعیت ها

ارتباط با ماژول حمل و نقل
– امکان ایجاد پروفایل برای رانندگان
– امکان ثبت اطلاعات سوخت گیری توسط رانندگان
– امکان ثبت اطلاعات سرویس های خودرو توسط رانندگان
– امکان ثبت اطلاعات سرویس ها توسط سرشیفت ها

ارتباط با ماژول مدیریت مجموعه های تفریحی اقامتی و ورزشی
-ایجاد پروفایل برای اعضاء
-امکان ثبت درخواست برای اعضاء
-امکان ثبت درخواست عضویت و خدمات باشگاهی توسط مشتریان آزاد
– مشاهده گزارش واچر
-امکان تکمیل فرم نظرسنجی توسط اعضاء
– مشاهده سوابق استفاده از امکانات

ارتباط با ماژول نظرسنجی
-ایجاد پروفایل کاربری برای مشتریان
-امکان ثبت و ارسال نظرسنجی ها توسط مشتریان
– امکان ارائه دریافت فیدبک از مشتریان

ارتباط با ماژول خدمات درمان
– ایجاد پروفایل برای اعضاء
– امکان ثبت درخواست استفاده از خدمات درمان
– مشاهده صورت حساب ها
– مشاهده سوابق خدمات ارائه شده

ارتباط با ماژول لیزینگ مالی
– ایجاد پروفایل برای اعضاء
– امکان ثبت درخواست خدمات لیزینگ
– مشاهده سوابق درخواست ها و خدمات دریافت شده

نگارش:
۱.۰.۴
تاریخ انتشار:
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
توضیحات:
اصلاح وب سرویس
نگارش:
۱.۰.۱
تاریخ انتشار:
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
توضیحات:
تغییر آیکون
نگارش:
۱.۰.۰
تاریخ انتشار:
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
توضیحات:
نسخه اولیه
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 3 دقیقه است

    Scroll to Top
    Scroll to Top